Szkolenia rozwojowe:
Mają na celu rozwój kompetencji miękkich i wspierają rozwój osobisty.
Dzielimy je na:
Dzielimy je na:
PRZEDSTAWICIELSKIE:
dbające o stały i regularny rozwój umiejętności, związanych między innymi z efektywnym wykonywaniem zadań
na tym stanowisku, ale również pogłębiające samoświadomość i szeroki wachlarz umiejętności z obszaru
komunikacji, samoregulacji, radzenia sobie ze stresem itp. Należą do nich szkolenia dotyczące efektywności
osobistej, komunikacji transformującej, typologii klienta, budowania odporności psychicznej oraz zagadnień
„mindfulness”.
MANAGERSKIE:
dedykowane osobom na stanowiskach zarządzających. W ramach programu szkoleniowego uczestnicy
otrzymują kompleksową wiedzę, która stanowi solidną podstawę skutecznego prowadzenia zespołów
i odpowiedź na wyzwania, z którymi mierzy się w codziennej pracy każdy Manager. Szkolenia zbudowane są
w oparciu o kompleksowe podejście do rozwoju kompetencji istotnych na tym stanowisku w Naszej organizacji.
Odbywają się one w formule Akademii dla doświadczonych (Akademia Managera) i młodych stażem
(Akademia Młodego Managera).
SPECJALISTYCZNE:
dotykające wiedzy z różnych obszarów eksperckich, również z udziałem naszych wewnętrznych Ekspertów,
którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą, umiejętnościami i inspiracjami.
MEDYCZNE:
wzbogacające wiedzę w wielu obszarach terapeutycznych, dostępnych dla szerokiego grona odbiorców
nie tylko bezpośrednio związanych z promocją produktów, ale również dla osób zainteresowanych określonymi
jednostkami chorobowymi w ramach poszerzania ekspertyzy naukowej. Szkolenia dostępne są w formule
online, a także prowadzone przez Dział Medyczny oraz zewnętrznych specjalistów obszaru ochrony zdrowia.
Szkolenia na platformie "Stacja Edukacja":
W tym miejscu znajdziemy nieograniczony dostęp do ogromnej bazy wiedzy z wielu obszarów,
z której uczestnicy mogą korzystać w sposób dostosowany do swoich indywidualnych potrzeb
i rytmu nauki oraz w dogodnym dla siebie czasie. Platforma zawiera szeroki wachlarz szkoleń:
Medycznych
Produktowych
Sprzedażowych
Specjalistycznych
Dzięki dydaktycznie zaprojektowanym kursom uczestnicy mają możliwość oceny swojej wiedzy i czynionych
postępów.
Ścieżki karier:
Stawiając na systematyczny rozwój naszych pracowników w organizacji stworzyliśmy
kompleksowy system procesów awansu, począwszy od transparentnych kryteriów i zasad
szczegółowo opisanych w Księdze Ścieżek Karier, przez indywidualne plany awansu, po narzędzia
wspierające rozwój wybranych kompetencji. Ściśle powiązany z procesem ocen rocznych oraz
półrocznych, który jest jednym z kluczowych procesów w naszej organizacji wspierający rozwój
talentów, dzięki któremu wyłoniliśmy już wiele cennych awansów wewnętrznych.
Transparentne kryteria
Zasady obowiązujace w organizacji
Indywidualne plany awansu
Narzędzia wspierające rozwój kompetencji
Indywidualne projekty rozwojowe:
Dbamy o naszych pracowników od momentu „onboardingu”, poprzez wsparcie managerskie
i trenerskie, dopasowane do indywidualnych potrzeb i poziomu kompetencji oraz motywacji,
aż po udział w dedykowanych projektach szkoleniowych i programach rozwojowych.
W procesach tych wykorzystujemy różne narzędzia pracy rozwojowej, takie jak:
Coaching
Mentoring
Konsultacje indywidualne
Training on-the-job
Assessment Center/ Development Centre
Indywidualne wsparcie rozwojowe